Kontakt ze mną: redakcja@wizerunekkobiety.pl

Nie odpowiem na e-mail, który:

1. Jest reklamą lub poradą - informacje prasowe na temat pojawienia się nowego produktu czy usługi również traktuję jako reklamę i blokuję nadawcę (wyjątkiem są informacje o premierach filmów i książek).

Uwaga agencje! Ze względu na ogromną ilość spamu reklamowego, jaki Państwo do mnie wysyłają, blokuję Państwa adresy. Jeśli ktoś z Państwa miałby do mnie konkretną sprawę, a nie otrzyma odpowiedzi na e-mail, prosiłabym o kontakt poprzez profil "Wizerunku Kobiety" na Facebooku: https://www.facebook.com/wizerunekkobiety/

2. Jest anonimowy.

Uwaga: e-mail od firmy powinien być wysłany z domeny firmowej, zawierać oficjalne dane adresowe firmy, adres strony internetowej oraz imię i nazwisko nadawcy. E-mail od osoby prywatnej powinien być podpisany pełnym imieniem i nazwiskiem. Adresy e-mail anonimowych nadawców również blokuję.

3. Zawiera informację lub propozycję, która mnie nie interesuje.

Niestety, nie mam możliwości odpisywać na każdy e-mail, który nie jest adresowany do mnie osobiście lub zawiera ogólną propozycję współpracy wysyłaną masowo do różnych redakcji i firm. Może się zdarzyć, że przez tę zasadę niesłusznie komuś nie odpiszę, za co przepraszam - w takiej sytuacji bardzo proszę o kontakt poprzez profil na Facebooku: https://www.facebook.com/wizerunekkobiety/

O mnie

Iwona Pacholec ekspert ds wizerunku portal dla kobiet Blog lifestylowy

Nazywam się Iwona Pacholec, pochodzę z Krakowa, mieszkam w Warszawie. W 2014 roku założyłam poradnik i blog "Wizerunek Kobiety", prowadzę też swoją firmę Echo Promo, gdzie zajmuję się działaniami public relations oraz kształtowaniem wizerunku osób i firm, dodatkowo tworzę strony internetowe i optymalizuję je pod względem SEO - wizytówka internetowa mojej firmy: http://www.echopromo.eu/

Na blogu recenzuję filmy i książki, piszę artykuły poradnikowe, doradzam w sprawach wizerunkowych i udzielam praktycznych porad o życiu, pracy, biznesie, kulturze, samokształceniu i rozwoju osobistym.

Wcześniej byłam rzecznikiem prasowym w Polskim Towarzystwie Informatycznym i w wydawnictwie Prószyński i S-ka. Przez wiele lat pracowałam w działach promocji i PR w branży wydawniczej, byłam też agentką literacką.

Wykładałam media i marketing na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, byłam dziennikarką i nauczycielką języka polskiego i plastyki w warszawskim liceum. Ukończyłam public relations i polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim, jestem też absolwentką Aktorskiego Studia L'Art w Krakowie.

Współpraca

W ramach współpracy reklamowej oferuję bannery reklamowe oraz artykuły sponsorowane (z optymalizacją SEO).

Dlaczego warto reklamować się na blogu „Wizerunek Kobiety”?

  • Dzięki bardzo dobrej optymalizacji SEO bloga docieram do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, jaką są kobiety zainteresowane swoim wizerunkiem i wizerunkiem innych kobiet, co oznacza, że są potencjalnymi klientkami sklepów odzieżowych, obuwniczych i drogerii, salonów fryzjerskich, kosmetycznych i spa, chodzą do kina na kobiece filmy i czytają tzw. literaturę kobiecą, w tym również biografie i poradniki, biorą także udział w wydarzeniach skierowanych do kobiet.
  • Artykuły sponsorowane publikowane na blogu są bardzo dobrze zoptymalizowane pod względem SEO, tak że w krótkim czasie od ich publikacji szybko można je odszukać w wyszukiwarkach internetowych, nie tylko w Google.
  • Do każdego reklamodawcy podchodzę indywidualnie i podpowiadam jak w pełni wykorzystać treści zamieszczane na blogu pod kątem e-PR, SEO i content marketingu, żeby dotarły do szerszej grupy internautek.

Zasady przysyłania komunikatów prasowych

Będę Państwu wdzięczna za NIE przysyłanie spamu, mailingów reklamowych oraz gotowych artykułów i wywiadów.
  • Nie publikuję gotowych artykułów, wywiadów, materiałów eksperckich i relacji z wydarzeń.
  • Jeżeli chcieliby Państwo opublikować przygotowany przez Państwa tekst, mogę wykonać taką usługę odpłatnie.

Informacje o blogu • Statystyki

"Wizerunek Kobiety" jest blogiem o charakterze lifestylowo-poradnikowym, piszę tu o wizerunku, modzie, urodzie, rozwoju zawodowym i osobistym kobiet, także o pasjach i podróżach.

Portal blog dla kobiet chcą dobrze wyglądać mieć pozytywny wizerunek Porady o urodzie stylu

Publikuję porady na temat wyglądu, dobrego samopoczucia i rozsądnego podejścia do kształtowania swojego wizerunku w pracy, w Internecie i w życiu prywatnym.

Zamieszczam również kobiece biografie oraz recenzje produktów, filmów i książek skierowanych do kobiet.

Aktualny zasięg bloga:

ponad 50.000 unikalnych użytkowników miesięcznie

Średni czas spędzony na blogu:

6 minut 22 sekundy

Blog dla kobiet blog lifestylowy kobiecy Statystyki portalu Google Analytics Wizerunek Kobiety
"Wizerunek Kobiety" blog lifestylowy dla kobiet, kobiecy blog o wizerunku - Statystyki Google Analytics za 3 miesiące, od 1 lipca do 30 września 2018.
Na życzenie wysyłam bardziej szczegółowe statystyki.

Główną grupą odbiorców bloga są kobiety w wieku 18-44 lat, zainteresowane swoim wyglądem, modą, pielęgnacją urody, psychologią, poszukujące nowych wyzwań, lubiące ciekawie spędzać czas.

  • Kobiety to 78,06 % czytelników bloga.
  • Osoby w grupie wiekowej od 18 do 44 lat to 84,56 % czytelników bloga.
  • Wejścia organiczne (czyli z wyszukiwarek, głównie z Google) wynoszą 87,85 % wszystkich odwiedzin (11,14 % to wejścia bezpośrednie, pozostałe wejścia pochodzą z Facebooka i z przekierowań z innych witryn).
  • 11,5 % stanowią stali czytelnicy, 88,5 % to nowi czytelnicy (specyfika bloga polega na tym, że przeważająca ilość wejść pochodzi z wyszukiwarek, dlatego aż 88,5% w każdym miesiącu to nowe osoby).

Więcej o kobiecym charakterze bloga piszę w tym artykule:

Blog lifestylowy dla kobiet o wyglądzie i pozytywnym wizerunku. Kobiecy blog poradnikowy o urodzie i stylu życia

Zapraszam do współpracy

Iwona Pacholec