Kontakt ze mną: redakcja @ wizerunekkobiety.pl (bez spacji)
Sprawdź → Dlaczego nie odpowiadam na niektóre wiadomości?
Nazywam się Iwona Pacholec, pochodzę z Krakowa, mieszkam w Warszawie. W 2014 roku założyłam poradnik i blog „Wizerunek Kobiety”, prowadzę też swoją firmę Echo Promo, gdzie zajmuję się tworzeniem, administracją i SEO stron internetowych i sklepów. Kiedyś, przez kilkanaście lat zajmowałam się działaniami public relations oraz kształtowaniem wizerunku osób i firm — wizytówka internetowa mojej firmy: https://www.echopromo.eu/
Na blogu recenzuję filmy i książki, piszę artykuły poradnikowe o sprawach wizerunkowych i udzielam praktycznych porad o życiu, pracy, biznesie, kulturze, samokształceniu i rozwoju osobistym.
Wcześniej byłam rzecznikiem prasowym w Polskim Towarzystwie Informatycznym i w wydawnictwie Prószyński i S-ka. Przez wiele lat pracowałam w działach promocji i PR w branży wydawniczej, byłam też agentką literacką. Wykładałam media i marketing na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, byłam dziennikarką i nauczycielką języka polskiego i plastyki w warszawskim liceum. Ukończyłam public relations i polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim, jestem też absolwentką Aktorskiego Studia L’Art w Krakowie.
Niedawno napisałam poradnik o wizerunku zawodowym, który dostępny jest na blogu jako e-book Wizerunek w pracy. Relacje, zachowanie i styl
Współpraca
Nie współpracuję w formie barteru.
Dlaczego warto reklamować się na blogu „Wizerunek Kobiety”?
- Dzięki bardzo dobrej optymalizacji SEO bloga docieram do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, jaką są kobiety zainteresowane swoim wizerunkiem i wizerunkiem innych kobiet, co oznacza, że są potencjalnymi klientkami sklepów odzieżowych, obuwniczych i drogerii, salonów fryzjerskich, kosmetycznych i spa, chodzą do kina na kobiece filmy i czytają tzw. literaturę kobiecą, w tym również biografie i poradniki, biorą także udział w wydarzeniach skierowanych do kobiet.
- Artykuły sponsorowane publikowane na blogu są bardzo dobrze zoptymalizowane pod względem SEO, tak że w krótkim czasie od ich publikacji szybko można je odszukać w wyszukiwarkach internetowych, nie tylko w Google.
- Do każdego reklamodawcy podchodzę indywidualnie i podpowiadam jak w pełni wykorzystać treści zamieszczane na blogu pod kątem e-PR, SEO i content marketingu, żeby dotarły do szerszej grupy internautek.
Zasady przysyłania komunikatów prasowych
Będę Państwu wdzięczna za NIE przysyłanie spamu, mailingów reklamowych oraz gotowych artykułów i wywiadów.
- Nie publikuję gotowych artykułów, wywiadów, materiałów eksperckich i relacji z wydarzeń.
- Jeżeli chcieliby Państwo opublikować przygotowany przez Państwa tekst, mogę wykonać taką usługę odpłatnie.
Informacje o blogu • Statystyki
„Wizerunek Kobiety” jest blogiem o charakterze lifestylowo-poradnikowym, piszę tu o wizerunku, modzie, urodzie, rozwoju zawodowym i osobistym kobiet, także o pasjach i podróżach. Publikuję porady na temat wyglądu, dobrego samopoczucia i rozsądnego podejścia do kształtowania swojego wizerunku w pracy, w Internecie i w życiu prywatnym. Zamieszczam również kobiece biografie oraz recenzje produktów, filmów i książek skierowanych do kobiet.
Zasięg bloga
Blog odwiedza ponad 11.000 unikalnych użytkowników miesięcznie.
- Kobiety stanowią ponad 75% czytelników bloga.
- Osoby w grupie wiekowej od 18 do 44 lat stanowią ponad 83% czytelników.
- Wejścia organiczne (czyli z wyszukiwarek, głównie z Google) wynoszą prawie 95% wszystkich odwiedzin (prawie 5% to wejścia bezpośrednie, pozostałe wejścia pochodzą z Facebooka i z przekierowań z innych witryn).
- 10% stanowią stali czytelnicy, 90% to nowi czytelnicy (specyfika bloga polega na tym, że przeważająca ilość wejść pochodzi z wyszukiwarek, dlatego ponad 90% w każdym miesiącu to nowe osoby).
Szczegółowe statystyki za lipiec 2023 są pod tym linkiem: Statystyki Google Analytics
Więcej o kobiecym charakterze bloga piszę w tym artykule: Blog lifestylowy o kobiecym wizerunku
Zapraszam do współpracy
Iwona Pacholec
Uwaga!
Ze względu na dużą ilość spamu blokuję niektórych nadawców i nie na każdy e-mail odpowiadam. Nie odpowiem na e-mail, który:
- Jest reklamą lub poradą – informacje prasowe na temat pojawienia się nowego produktu czy usługi również traktuję jako reklamę i blokuję nadawcę (wyjątkiem są informacje o premierach filmów i książek).
Uwaga! Ze względu na ogromną ilość spamu reklamowego, jaki otrzymuję od wielu agencji, blokuję niektóre adresy. Jeśli ktoś z Państwa miałby do mnie konkretną sprawę, a nie otrzyma odpowiedzi na e-mail, prosiłabym o kontakt poprzez profil „Wizerunku Kobiety” na Facebooku: https://www.facebook.com/wizerunekkobiety/ - Jest anonimowy.
Uwaga: e-mail od firmy powinien być wysłany z domeny firmowej, zawierać oficjalne dane adresowe firmy, adres strony internetowej oraz imię i nazwisko nadawcy. E-mail od osoby prywatnej powinien być podpisany pełnym imieniem i nazwiskiem. Adresy e-mail anonimowych nadawców również blokuję. - Zawiera informację lub propozycję, która mnie nie interesuje.
Niestety, nie mam możliwości odpisywać na każdy e-mail, który nie jest adresowany do mnie osobiście lub zawiera ogólną propozycję współpracy wysyłaną masowo do różnych redakcji i firm. Może się zdarzyć, że przez tę zasadę niesłusznie komuś nie odpiszę, za co przepraszam – w takiej sytuacji bardzo proszę o kontakt poprzez profil na Facebooku: https://www.facebook.com/wizerunekkobiety/