„Normcore” – bądź sobą i czuj się komfortowo Styl normcore - Zosia Mamet, fot. GAP
» » „Normcore” – bądź sobą i czuj się komfortowo

„Normcore” – bądź sobą i czuj się komfortowo

Dobra wiadomość! Teraz już nie musisz się wyróżniać i nie musisz wymyślać coraz to bardziej zaskakujących strojów. Pozwala Ci na to najnowszy trend, czyli normcore *. O co chodzi?

Chodzi o normalność we wszystkich sferach życia, a przede wszystkim w modzie. Masz być sobą i żyć komfortowo – to jest najważniejsze. I dodatkowa dobra wiadomość: ten trend bierze pod uwagę to, że normalność dla każdego może oznaczać coś innego. Taka idea, taka filozofia.

Normalnie czyli modnie – wow!

Jakie to życie jest przewrotne – dziwaczność i efekciarstwo znudziły się już wszystkim (po prostu nie szokują i nie zwracają uwagi), więc promujemy normalność, zwyczajność i naturalność.

Super! Chciałam zauważyć, że ja już od dawna jestem „normalna”, tylko nie wiedziałam, że to trend. No i nikt nie wiedział, że ja coś wyznaczam, że jestem prekursorką itp. Mama zawsze mi mówiła: – I znowu zakładasz te same spodnie! I trampki, i podkoszulek! To nie masz innych rzeczy?

Normcore Czuj się komfortowo Moda Nowe Trendy Olivia Thirlby
Styl normcore – Olivia Thirlby, fot. GAP

A teraz to jest moda, trend, wyznacznik nowych czasów i nazywa się normcore, Mamo!

Nowy trend ma już nawet swoją globalną kampanię reklamową. Pomysł wykorzystała amerykańska firma odzieżowa GAP, której idea normcore pasowała do kolekcji. W kampanii biorą udział same gwiazdy, m.in. Angelica Houston, Elisabeth Moss, Zosia Mamet, Jena Malone i Olivia Thirlby (zobacz naszą galerię zdjęć nad artykułem).

styl Normcore Bądź sobą Moda Styl Angelica Houston
Styl normcore – Angelica Houston, fot. GAP

Twórcy kampanii odkrywczo zachęcają klientów, żeby mieli odwagę ubierać się dla siebie, ponieważ tylko w stroju, w którym czują się komfortowo, zyskają pewność siebie. Takie „zwyczajne” stylizacje stosują już niektórzy projektanci i można zobaczyć je na wybiegach. A ja wreszcie mogę śmiało powiedzieć, że jestem modna i trendy!

Powstało kilka filmów reklamowych w tej kampanii, a najbardziej podobał mi się wyreżyserowany przez Davida Finchera (twórcy m. in. filmów Siedem, Gra, The Social Network i Zaginionej dziewczyny), jego hasłem przewodnim było: „Niech twoje zachowanie mówi więcej, niż Twoje ciuchy” – i to należy zapamiętać!!!

* normcore – połączenie słów „normal” i „hardcore”

Polecany artykuł:

Jaka jest kobieta z klasą? Czego potrzebujesz, żeby mieć klasę?

Strona Główna: HOME