Kontakt: redakcja@wizerunekkobiety.pl

W ramach współpracy promocyjno-reklamowej oferuję

bannery reklamowe

artykuły sponsorowane

promocję na Facebooku

wywiady

relacje z wydarzeń

recenzje produktów

konsultacje PR, content marketingowe i SEO

inne formy współpracy do uzgodnienia

„Wizerunek Kobiety” jest moją autorską witryną o charakterze lifestylowo-poradnikowym o wizerunku, modzie, urodzie, sprawności fizycznej kobiet, a także ich pasjach i zainteresowaniach.

Ważnym działem na stronie są biografie znanych kobiet i wywiady z przedstawicielkami różnych zawodów. Publikuję też wiele porad na temat wyglądu, dobrego samopoczucia i rozsądnego podejścia do kształtowania kobiecego wizerunku w pracy, w Internecie i w życiu prywatnym. Zamieszczam również recenzje filmów, książek skierowanych do kobiet oraz wydarzeń i produktów.

Główną grupą odbiorców „Wizerunku Kobiety” są kobiety w wieku 18-44 lat, zainteresowane swoim wyglądem, modą, pielęgnacją urody, psychologią, poszukujące nowych wyzwań, lubiące ciekawie spędzać czas.

Szczegółowe dane demograficzne: kobiety: 79,5%, mężczyźni 20,5 %, wiek: 18-24 / 38,34%, 25-34 / 29,12%, 35-44 / 20,75%, 45-54 / 6,22%, 55-64 / 3,93%, 65+ / 1,64%.

Na życzenie wysyłam aktualne statystyki Google Analytics.

Dlaczego warto promować produkty, wydarzenia, książki i filmy na stronie „Wizerunek Kobiety”?

Dzięki bardzo dobrej optymalizacji SEO witryny docieram do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, jaką są kobiety zainteresowane swoim wizerunkiem i wizerunkiem innych kobiet, co oznacza, że są potencjalnymi klientkami sklepów odzieżowych, obuwniczych i drogerii, salonów fryzjerskich, kosmetycznych i spa, chodzą do kina na kobiece filmy i czytają tzw. literaturę kobiecą, w tym również biografie i poradniki, biorą także czynny udział w wydarzeniach skierowanych do kobiet.

Mogę w oryginalny sposób zaprezentować Państwa produkty, zaprojektować kampanię promocyjną na stronie i na Facebooku, napiszę również dla Państwa artykuły, które w przystępny i zajmujący sposób będą nawiązywały do Państwa działalności biznesowej.

Artykuły sponsorowane publikowane na stronie są bardzo dobrze zoptymalizowane pod względem SEO, tak że w krótkim czasie od ich publikacji szybko można je odszukać w wyszukiwarkach internetowych, nie tylko w Google 🙂

Do każdego reklamodawcy podchodzę indywidualnie, doradzam w sprawach związanych z public relations, content marketingiem i SEO, podpowiadam jak w pełni wykorzystać treści zamieszczane na stronie, żeby dotarły do szerszej grupy internautek.

Zapraszam serdecznie do współpracy,
Iwona Pacholec