Mój e-mail: redakcja@wizerunekkobiety.pl
Adres mojej firmy: http://www.echopromo.eu/

O mnie

Nazywam się Iwona Pacholec, pochodzę z Krakowa, mieszkam w Warszawie. W 2014 roku założyłam poradnik i blog "Wizerunek Kobiety", prowadzę też swoją firmę Echo Promo, gdzie zajmuję się działaniami public relations oraz kształtowaniem wizerunku osób i firm, dodatkowo tworzę strony internetowe i optymalizuję je pod względem SEO.

Na blogu recenzuję filmy i książki, piszę artykuły poradnikowe, doradzam w sprawach wizerunkowych i udzielam praktycznych porad o życiu, pracy, biznesie, kulturze, samokształceniu i rozwoju osobistym.

Wcześniej byłam rzecznikiem prasowym w Polskim Towarzystwie Informatycznym i w wydawnictwie Prószyński i S-ka. Przez wiele lat pracowałam w działach promocji i PR w branży wydawniczej, byłam też agentką literacką.

Wykładałam media i marketing na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, byłam dziennikarką i nauczycielką języka polskiego i plastyki w warszawskim liceum. Ukończyłam public relations i polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim, jestem też absolwentką Aktorskiego Studia L'Art w Krakowie.

Współpraca • Reklama • Artykuły Sponsorowane

W ramach współpracy promocyjno-reklamowej oferuję:

bannery reklamowe artykuły sponsorowane + optymalizację SEO
wywiady relacje z wydarzeń recenzje produktów inne formy współpracy do uzgodnienia

Dlaczego warto promować produkty, wydarzenia, książki i filmy na stronie „Wizerunek Kobiety”?

  • Dzięki bardzo dobrej optymalizacji SEO witryny docieram do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, jaką są kobiety zainteresowane swoim wizerunkiem i wizerunkiem innych kobiet, co oznacza, że są potencjalnymi klientkami sklepów odzieżowych, obuwniczych i drogerii, salonów fryzjerskich, kosmetycznych i spa, chodzą do kina na kobiece filmy i czytają tzw. literaturę kobiecą, w tym również biografie i poradniki, biorą także udział w wydarzeniach skierowanych do kobiet.
  • Artykuły sponsorowane publikowane na stronie są bardzo dobrze zoptymalizowane pod względem SEO, tak że w krótkim czasie od ich publikacji szybko można je odszukać w wyszukiwarkach internetowych, nie tylko w Google.
  • Do każdego reklamodawcy podchodzę indywidualnie i podpowiadam jak w pełni wykorzystać treści zamieszczane na stronie pod kątem e-PR, SEO i content marketingu, żeby dotarły do szerszej grupy internautek.

Zasady przysyłania komunikatów prasowych

Będę Państwu wdzięczna za NIE przysyłanie spamu, mailingów reklamowych oraz gotowych artykułów i wywiadów.
  • Nie publikuję gotowych artykułów, wywiadów, materiałów eksperckich i relacji z wydarzeń.
  • Jeżeli chcieliby Państwo opublikować przygotowany przez Państwa tekst, mogę wykonać taką usługę odpłatnie.

Informacje o stronie • Statystyki

"Wizerunek Kobiety" jest moją autorską witryną o charakterze lifestylowo-poradnikowym o wizerunku, modzie, urodzie, sprawności fizycznej kobiet, a także pasjach i zainteresowaniach.

Portal blog dla kobiet chcą dobrze wyglądać mieć pozytywny wizerunek Porady o urodzie stylu

Ważnym działem na stronie są biografie znanych kobiet i wywiady z przedstawicielkami różnych zawodów. Publikuję też wiele porad na temat wyglądu, dobrego samopoczucia i rozsądnego podejścia do kształtowania kobiecego wizerunku w pracy, w Internecie i w życiu prywatnym. Zamieszczam również recenzje produktów, filmów i książek skierowanych do kobiet.

Aktualny zasięg strony:

ponad 50.000 unikalnych użytkowników miesięcznie

Średni czas spędzony na stronie:

6 minut 28 sekund

Portal dla kobiet blog lifestylowy kobiecy Statystyki Google Analytics Wizerunek Kobiety
"Wizerunek Kobiety" portal dla kobiet, kobiecy blog lifestylowy - Statystyki Google Analytics za maj i czerwiec 2018
Na życzenie wysyłam bardziej szczegółowe statystyki.

Główną grupą odbiorców strony są kobiety w wieku 18-44 lat, zainteresowane swoim wyglądem, modą, pielęgnacją urody, psychologią, poszukujące nowych wyzwań, lubiące ciekawie spędzać czas.

  • Kobiety to 78,06 % użytkowników strony.
  • Osoby w grupie wiekowej od 18 do 44 lat to 84,56 % użytkowników strony.
  • Wejścia organiczne (czyli z wyszukiwarek, głównie z Google) wynoszą 87,85 % wszystkich odwiedzin (11,14 % to wejścia bezpośrednie, pozostałe wejścia pochodzą z Facebooka i z przekierowań z innych witryn).
  • 11,5 % stanowią stali użytkownicy strony, 88,5 % to nowi czytelnicy (specyfika witryny polega na tym, że przeważająca ilość wejść pochodzi z wyszukiwarek, dlatego aż 88,5% w każdym miesiącu to nowe osoby).

Więcej o tematyce strony i o kobiecym charakterze portalu piszę w tym artykule:

Portal dla kobiet o wyglądzie i pozytywnym wizerunku. Kobiecy blog poradnikowy o urodzie i stylu życia

Zapraszam do współpracy

Iwona Pacholec